Przejdź na stronę WWW KĄPINO

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » CO CHCIELIBYŚMY ZMIENIĆ W NASZEJ MIEJSCOWOŚCI » NEOSTRADA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

NEOSTRADA

  
BonAir
21.03.2014 12:40:19
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1786591
Od: 2007-5-25


Ilość edycji wpisu: 1
    fox pisze:

    minimalna przepustowość od komputera Abonenta to 135kb/s, czyli 0,135Mb/s.


To ja w takim razie miałem (piszę w czasie przeszłym oczko ) nieco inną umowę, wg której max upload był 1024 kb/s.
I tyle "w dobrych czasach" faktycznie transfer ten wynosił.

Obrazek
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Electra20.04.2024 10:54:26
poziom 5

oczka
  
BonAir
21.03.2014 13:23:18
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1786627
Od: 2007-5-25
Z ciekawości przełączyłem się na Neostradę.
Faktycznie - upload został przycięty o połowę (!)
Modem synchronizuje się teraz na upload - 640 kbps, a uprzednio na 1024 kbps.

_________________
pozdrawiam BonAir
  
Marcin
01.05.2014 11:19:23
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1830177
Od: 2008-4-7
Nie uwierzycie w to co przeczytacie.

W marcu złożyliśmy wypowiedzenie, a że wszystko zaczęło dobrze działać to 2 tygodnie temu postanowiliśmy wycofać wypowiedzenie umowy. Uczyniliśmy to w salonie na Puckiej, w którym to babeczka powiedziała, że takie pismo wystarczy, umowa będzie automatycznie przedłużona o pół roku, 0 przerw w dostępie do internetu itd.

Budzę się dzisiaj rano, chciałem sobie przeczytać artykuł, patrzę a tu nie ma neta. Myślę sobie spoko, pewnie rozłączyło i zaraz będzie. Ale nie nie ;D Zadzwoniłem na infolinie, i tam szanowny pan powiedział, że nasze pismo zostało przyjęte, ale najpierw MUSIELI odłączyć usługę, bo było złożone wypowiedzenie i teraz powinienem poczekać na ponowne przyłączenie max 10 dni.

Obrazek

Nowy login, PODOBNO NOWA UMOWA, ale nie wiem jakim cudem bo przedłużyliśmy ostatecznie starą. Dodam, że nie mógł wywrzeć na technikach ponownego podłączenia bo mają aktywne polecenie odłączenia bardzo szczęśliwy

Nie wiem czy okłamała mnie babka w salonie, czy po prostu była mega niekompetentna (Zresztą niekompetencja jest chyba domeną orange). Po pół roku zrywam z nimi definitywnie.
  
mariusz
16.06.2014 19:58:02
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1162 #1867127
Od: 2007-10-9


Ilość edycji wpisu: 2
możecie napisać jak ma się teraz rzecz z internetem w ramach umowy z Orange/TP? kończy mi się umowa z Netią i Orange już dzwoni i kusi lepszymi warunkami. Czy 10mb jest osiągalne czy to dalej fikcja?

http://www.speedtest.net/my-result/3567180963

tak wygląda obecnie test mojego internetu. jak sprawdziłem w umowie powinienem mieć do 10mb, nie tak, jak pisałem wcześniej
  
Marcin
16.06.2014 20:53:08
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1867185
Od: 2008-4-7
Obrazek
  
Admin
16.06.2014 22:18:54
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 646 #1867239
Od: 2007-5-10
Obrazek
  
BonAir
17.06.2014 07:29:33
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1867374
Od: 2007-5-25


Ilość edycji wpisu: 2
Obrazek
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Marcin
28.09.2015 21:15:00
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #2180721
Od: 2008-4-7
Ma ktoś problemy ze stabilnością łącza znowu?
  
fox
30.09.2015 07:59:34
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 293 #2181350
Od: 2007-9-21


Ilość edycji wpisu: 2
Tak, od jakiegoś tygodnia trochę muli...aniołek STRASZNIE MĘCZĄCE !!!
Chociaż speedtest download-8Mbps upload-0,9Mbps
  
hamulec
14.10.2015 09:30:59
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #2188676
Od: 2014-2-18
Informacja na dzień dzisiejszy - TK Chopin

L.dz WUS-12136/2015/MM

Dotyczy: Podłączenie do sieci TK Chopin w Kąpinie

SZANOWNY PANIE

W odpowiedzi na Pana zapytanie dotyczące podłączenia do sieci w Kąpinie, uprzejmie informujemy, iż

aktualnie trwa rozbudowa. Jak tylko pojawią się możliwości wykonania przyłącza będziemy Państwa na bieżąco o

tym informować.

W przypadku dodatkowych pytań, wątpliwości chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania pod numerem

infolinii 587389701. Zachęcam również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.tkchopin.pl. Sprawę

prowadzi Agnieszka Lesner.

Małgorzata Machol

Kierownik Wydziału Obsługi Klienta
  
Admin
26.10.2015 18:10:07
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 646 #2194000
Od: 2007-5-10
Miałem to samo... krótkotrwałe przerwy w łączności i o dziwo na dwóch różnych routerach. Tak działo się tylko na połączeniu WI-FI. Po podłączeniu kablem Internet śmiga zgodnie z umową i bez zacięć.
PS. Może ktoś coś puszcza w eterze?wesoły
  
Electra20.04.2024 10:54:26
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » CO CHCIELIBYŚMY ZMIENIĆ W NASZEJ MIEJSCOWOŚCI » NEOSTRADA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

kapino.pl