NEOSTRADA |
Ostatnie dni to dramat, ciągle poniżej 1 Mb/s. Zgłosiłam awarię na infolinię. Zadzwoniłam o 22.30 w nadziei na mniejszy ruch, nic z tego, na połączenie z konsultantem czekałam równe 15min, a potem kolejne 10min przyjmowano zgłoszenie. Razem: 25min x 0,35gr/min = 8,75zł Płacę abonament za usługę neostrada, a jak nie działa, zgłaszam awarię i jeszcze się mnie karze za to tak drastyczną opłatą 0,35gr/min ?1? Zrozumiałabym jeszcze jednorazową opłatę za połączenie z konsultantem (np. w Plusie 1,95zł), ale tutaj im jawnie zależy na przedłużaniu rozmowy, bo po prostu na tym zarabiają... To jest granda... Czy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o tym wie...? Następnego dnia rano dostałam sms, że termin poprawnego działania usługi to koniec lutego, kolejna ściema i tyle... Wtedy złożyłam reklamację, ale już on line, zażądałam anulowania abonamentu na kolejne miesiące (nie płacę od listopada)i anulowania opłaty za połączenie z konsultantem. Czekam na odp. |