NEOSTRADA |
Cześć, mam do przekazania dwie informacje. Pierwsza z nich to odpowiedz z Orange (Rzecznika Klientów Orange Polska). „ Szanowny Panie, W nawiązaniu do maila skierowanego do Rzecznika Klientów Orange Polska dziękuje za uwagi/opinię na temat funkcjonowania naszej firmy. Wszelkie sugestie są dla nas ważnymi wskazówkami, niezbędnymi do usprawnienia naszej pracy oraz wyeliminowania pojawiających się ewentualnie nieprawidłowości. Z analizy problemu wynika, że sprawa została zarejestrowana również na koncie innego abonenta z Pana miejscowości, została już zweryfikowana i udzielona odpowiedź. Otrzymaliśmy informacje, że obecnie zaplanowane jest zakończenie prac inwestycyjnych, które mają na celu poprawienie działania usług szerokopasmowych w Pana miejscowości do końca I kwartału 2014 z prawdopodobną datą rozwiązania tego problemu do końca lutego 2014. Rozumiem ogólne niezadowolenie z powodu występujących problemów, nasza firma stale prowadzi inwestycje poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury telekomunikacyjnej, proces rozbudowy obejmuje całą Polskę, przez co absorbuje duże ilości środków i jest czasochłonny. Stąd możliwe jest wrażenie, że w konkretnym zgłoszonym problemie nic się nie dzieje. Mam nadzieję, że sprawa będzie pozytywnie rozwiązana. Pozdrawiam Wojciech Kieliszewski Zespół Rzecznika Klientów serwis internetowy http://www.orange.pl” Oczywiście ciężko przewidzieć ile jest w tym prawdy. Czas pokaże swoje. Kolejna informacja tyczy się InterKar. Proszę nie sugerować się mapą zasięgu ich serwisu. Sąsiadka zadzwoniła do firmy, przyjechał technik, sprawdził siłę sygnału, wykonał instalacje i hula na 8-9MB/s w dzień a 12MB/s w nocy (24:00-12:00). Nasz dom znajduje się bardzo blisko lasu i z tego powodu byłem prawie pewien że nic z tego nie będzie ale moje przypuszczenia okazały się blednę. Dzisiaj pojawił się technik i będą w stanie wyciągnąć około 10MB/s. Technik poinformował mnie ze Interkar ma parę nadajników rozmieszczonych w Kapinie na dachach domów. Poczekam do konca lutego na Ornage. Jeżeli nic nie zrobią to wysyłam wypowiedzenie z winy Orange i zakładam Interkar. |