NEOSTRADA
    Daras pisze:

    Fox mozesz mi powiedzieć czy Reklamacja została również wysłana do UKE. Bo znajoma z Orange (w randze kierowniczki) twierdzi, żeby z ta Naszą reklamacją uderzyć do UKE. Podobno to przyśpiesza znacznie załatwienie sprawy. Dowiadywała się również jak wygląda sprawa z centralą, no jedna wielka lipa. Centrala przeznaczona jest do rozbudowa, jej technicy twierdza, że takiej kaszany nie widzieli. Jakieś "kaskady" (nie wiem co to znaczy) porobione i upychanie klientów na siłe.


Daras, W imieniu wszystkich którzy podpisali listę złożyłem skargę w UKE. Poszły do nich wszystkie dokumenty jakie zostały zebrane, włącznie z podpisami.

Odpowiedz z UKE:


"19 Luty 2014

Szanowny Panie
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Gdyni, informuje, że w dniu 17.02.2014 drogą elektroniczną wpłynęła Pana reklamacja. Reklamacja nie zawierała załącznika (listy abonentów składających reklamację grupową) o której Pan wspomina.(Hamulec: Dosłałem wszystko o co dodatkowo prosili)
Pismo, zgodnie z właściwością rzeczową, zostało przekazane do Orange Polska SA.
W związku z wniesioną przez Pana reklamacją uprzejmie informujemy, że dostawca usług telekomunikacyjnych rozpatrujący reklamację (w Pana przypadku Orange Polska SA) ma 30 dni na udzielenie w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację, licząc od dnia wpływu reklamacji do dostawcy usług. Jednocześnie § 7 pkt. 3 Rozporządzenia wskazuje, że w przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna:
1) dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne,
2) zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą.
Zgodnie z art. 106 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004, Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.), zwanej dalej Pt, jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona. Za zachowanie terminu uważa się nadanie w wymaganym terminie 30 dni przesyłki listowej u operatora pocztowego.
Po rozpatrzeniu reklamacji, jeżeli nie będzie Pan usatysfakcjonowany z jej rozstrzygnięcia, prosimy o ponowne zgłoszenie sprawy do UKE Delegatura w Gdyni. Wówczas również, w celu wnikliwego rozpoznania sprawy oraz rzetelnego jej rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi UKE Delegatura w Gdyni prosi o przesłanie poniższych kopii dokumentów:
1.Zawartej umowy z operatorem będącej w Pana posiadaniu.
Uzupełnienia dokumentacji może Pan dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez formularz, znajdujący się na stronie internetowej http://www.uke.gov.pl/formularz.
lub listownie na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura w Gdyni
ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
Podstawa prawna:
1.Art. 192 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004, Nr 171, poz. 1800, ze zmianami)
2.Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013, poz. 267).
 
Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania powyższej wiadomości.
 
Z poważaniem,
 
 
 
Maria Witowska
Naczelnik WKT
UKE Delegatura w Gdyni
Ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
tel. 58 624 77 15”


  PRZEJDŹ NA FORUM