NEOSTRADA
Dziękuję za przekazanie uwag dotyczących jakości świadczonej usługi Neostrada.
W wyniku przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego ustaliłam, że przyczyną występowania
niższego transferu są przeciążenia. W przypadku występowania przeciążeń Orange Polska podejmuje
prace techniczne, mające na celu zwiększenie przepustowości sieci szkieletowej. Ze względu na zakres
prac nie jest możliwe precyzyjne określenie terminu ich ukończenia. Jednocześnie wyjaśniam, że brak
rozbudowy nie oznacza automatycznego występowania ciągłych utrudnień w korzystaniu z usługi.
Przypominam też, że zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, nie gwarantujemy przepustowości
transmisji do zasobów dostępnych w sieci Internet.
Podstawą do udzielenia zniżki w opłacie za usługę jest zgłoszenie utrudnień w korzystaniu z usługi pod
numerem Infolinii 801 505 505 lub poprzez portal www.orange.pl
W związku z potwierdzonymi przeciążeniami w okresie od lipca do grudnia 2013 r. wprowadzam
bonifikatę do opłaty za Internet na łączną kwotę 147,00zł z VAT (należność za Internet pomniejszona
została o 50%). Bonifikata za okres stycznia i lutego 2014 r. została wprowadzona na podstawie
reklamacji nr 94880855. Wyżej wymieniona kwota uznanych roszczeń zostanie zaksięgowana na poczet
kolejnych należności za usługę.
Z uwagi na długotrwały okres występowania przeciążeń istnieje możliwości rozwiązania umowy
na dostęp do Internetu bez kosztów i okresu wypowiedzenia. W takim wypadku proszę o złożenie
stosownego oświadczenia powołując się na niniejsze pismo.
Reklamacja została uznana w tej części1.
Zdaję sobie sprawę, że ta sytuacja mogła sprawić kłopot i bardzo przepraszam. Mam nadzieję, że nie
zniechęci to Pani do dalszego korzystania z naszych usług.




Taką dostałam odpowiedź. Nic dodać nic ująć. Najbardziej rozbawil mnie tekst, że .... nie gwarantują przepustowości do zasobów dostępnych w sieci INternet ! To po ......... mi neostrada, która nie gwarantuje dostępu do internetu ?!


  PRZEJDŹ NA FORUM