Przejdź na stronę WWW KĄPINO

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POGADUSZKI » PRACA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 3>>>    strony: 1[2]3

Praca

porady zawodowe
  
kiki
06.05.2008 22:51:54
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 846 #111144
Od: 2008-3-31
Brawo! słownik poszedł wruch czy ty sam z siebie?
  
Electra27.04.2024 15:55:23
poziom 5

oczka
  
mariusz
06.05.2008 22:52:16
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1162 #111145
Od: 2007-10-9
i tak i tak
  
kiki
06.05.2008 22:53:45
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 846 #111149
Od: 2008-3-31
na dwa fronty działasz dobrze wiedzieć
  
baton
06.05.2008 22:55:00
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #111152
Od: 2008-2-11
dzięki mariusz za pomoc
  
mariusz
06.05.2008 22:55:04
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1162 #111153
Od: 2007-10-9
mam nadzieję, że baton sprawdzisz to tłumaczneie bo słomy nie wysuszysz
  
baton
06.05.2008 22:58:42
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #111159
Od: 2008-2-11
ci dla których, to robię tez nie znaja tego języka, a jak zapewne wiesz instrukcję czyta się dopiero jak coś nawali oczko
ale oczywiście sprawdzę i jeszcze raz dzięki
  
mariusz
06.05.2008 23:04:08
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1162 #111166
Od: 2007-10-9
mam kontakty z klientami z ukrainy - mogę sie jutro spytac - może wiedzą?
  
baton
06.05.2008 23:04:45
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #111167
Od: 2008-2-11
będę zobowiązany
  
mariusz
07.05.2008 08:40:22
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1162 #111224
Od: 2007-10-9
-powietrze
-źródło ciepła
-gazowe źródło ciepła
-produkt wilgotny
-produkt suchy
-suche ziarno
-? - na Ukrainie nie znaja tego słowa
- ostrze(?)
  
BonAir
07.05.2008 09:03:29
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #111229
Od: 2007-5-25
Czy to nieznane słowo, to jest napisane: нука (pol. nuka)?
_________________
pozdrawiam BonAir
  
mariusz
07.05.2008 09:32:04
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1162 #111239
Od: 2007-10-9


Ilość edycji wpisu: 1
wg mnie nuka
  
Electra27.04.2024 15:55:23
poziom 5

oczka
  
baton
07.05.2008 09:38:51
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #111241
Od: 2008-2-11
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc. Wspólna praca przyczyniła się nieco do zjednoczenia „kąpiniaków”. BonAir, przedostatni napis o który pytasz, to wg mnie „нука”. Chociaż, gdy teraz tak patrzę może to „мука” czyli mąka.

  
mariusz
07.05.2008 09:51:35
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1162 #111245
Od: 2007-10-9
myślałem, że to tylko suszarnia a to również mieli?
  
BonAir
07.05.2008 10:00:05
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #111248
Od: 2007-5-25
Chociaż, gdy teraz tak patrzę może to „мука” czyli mąka.

BINGO!
_________________
pozdrawiam BonAir
  
baton
07.05.2008 10:04:38
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #111249
Od: 2008-2-11
Generalnie ta maszyna ma służyć (teraz) do suszenia trocin. Co robiono z nią na "dalekim wschodzie" nie mam pojęcia. Gość (nowy właściciel) mówił że suszyli słomę. Ale tam przecież nawet traktory były w stanie ostrzelać pozycję przeciwniaka.
  
baton
06.04.2009 13:21:38
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #248597
Od: 2008-2-11
Czy ktoś może przybliżyć temat układu przeciwpoślizgowego kategorii 1 (dla pojazdu) oraz kategorii A (dla przyczepy) spełniającego wymagania techniczne Regulaminu EKG Nr 13 lub Dyrektywy 71/320/EWG.
  
baton
07.04.2009 09:30:58
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #249111
Od: 2008-2-11
Już sobie poradziłem z tym tematem. Jesli kogoś jeszcze sprawa ABS interesuje to takie jest wyjaśnienie:
Pojazd samochodowy wyposażony w urządzenie przeciwblokujące kategorii A powinien spełniać wszystkie wymagania załącznika 13 Regulaminu Nr 13, który dotyczy jednolitych przepisów dotyczących homologacji pojazdów kategorii M, N i O w zakresie hamowania. Wymogi te charakteryzują się tym, że:
- jeżeli jest to pojazd kategorii M2, M3, N2, N3 z nie więcej niż czterema osiami o powinien być wyposażony w urządzenie przeciwblokujące kategorii 1;
- w przypadku uszkodzenia elektrycznego lub nieprawidłowości czujnika wywierającego wpływ na urządzenie odnośnie wymagań funkcjonalnych i skuteczności działania (np. zasilanie elektryczne, okablowanie zewnętrzne do sterowników, modulatorów) – powinna nastąpić sygnalizacja widoczna dla kierowcy przez specjalny żółty sygnał ostrzegawczy;
- kiedy układ przeciwblokujący jest zasilany w pojeździe nieruchomym to elektrycznie sterowany zawór modulatora powietrznego powinien zadziałać co najmniej w jednym cyklu;
- pojazdy samochodowe przeznaczone do ciągnięcia przyczep wyposażonych w urządzenie przeciwblokujące i niebędące pojazdami kategorii M1 i N1, powinny być wyposażone w optyczny sygnał ostrzegawczy dla urządzenia przeciwblokującego przyczepy informując o uszkodzeniu zasilania elektrycznego przyczepy, okablowania zewnętrznego do sterowników, modulatorów, uruchamiane przez pięciopinowe złącze elektryczne przyczepy;
- w przypadku uszkodzenia układu hamulcowego roboczego powinna być zapewniona szczątkowa skuteczność działania układu hamulcowego poprzez możliwość zahamowania wystarczającej liczby kół, przy przyłożeniu do sterowania siły nieprzekraczającej 70daN i zapewniającą minimalną drogę hamowania.
Działanie urządzenia przeciwblokującego nie powinno podlegać wpływom pól magnetycznych i elektrycznych;
- urządzenie przeciwblokujące powinno być samoczynnie włączone w tryb ,,na drodze, gdy urządzenie zapłonowe (startowe) jest ponownie włączone w tryb ,,włączone,, ;
- instrukcja obsługi pojazdu powinna zawierać informację o skutkach ręcznego wyłączania lub zmiany trybu urządzenia przeciwblokującego;
- pojazdy wyposażone w zintegrowany układ hamowania ciągłego powinny być także wyposażone w przeciwblokujący układ hamulcowy działający co najmniej na hamulce robocze osi sterowanej układu hamowania ciągłego i na sam układ hamowania ciągłego;
- pojazdy samochodowe wyposażone w układ przeciwblokujący powinny utrzymywać swoją skuteczność, gdy urządzenie sterujące układu hamulcowego roboczego jest uruchomione przez długi czas;
- kiedy oś przechodzi z nawierzchni o wysokiej przyczepności do nawierzchni o niskiej przyczepności ( niska KH 0,5; wysoka KH/KL > 2) przy pełnej sile przyłożonej do urządzenia sterującego, koła bezpośrednio hamulcowe nie powinny być blokowane;
- kiedy pojazd przechodzi przy prędkości ok. 50 km/h z nawierzchni o niskiej przyczepności do nawierzchni o wysokiej przyczepności (niska KH 0,5 i KH/ KL > 2, opóźnienie pojazdu musi wzrosnąć do odpowiednio wysokiej wartości;
- kiedy koła lewej i prawej strony pojazdu są ustawione na nawierzchniach o różnych współczynnikach przyczepności (KH i KL), to koła bezpośrednio sterowane nie powinny blokować, gdy do urządzenia sterującego zostanie przyłożona pełna siła przy prędkości 50km/h;
- przy prędkościach pojazdu > 15 km/h dopuszczalne są krótkie okresy blokowania kół bezpośrednio ramowych, ale przy prędkościach < km/h nie jest dowolne żadne blokowanie.

Dopuszczalne jest blokowanie kół pośrednio sterowanych przy każdej prędkości, ale we wszystkich przypadkach nie dopuszcza się utraty stateczności. To najważniejsze z wymagań stawianych pojazdom samochodowym wyposażonym w układ przeciwblokujący kategorii 1.

Układ blokujący kategorii A (dla przyczep):
- po pełnym uruchomieniu urządzenia sterującego układu hamulcowego roboczego przez pewien czas pojazd powinien zachować w dalszym ciągu wystarczającą energię do zatrzymania go na rozsądnej drodze hamowania;
- po zakończeniu hamowania, podczas postoju pojazdu urządzenie sterujące układu hamulcowego powinno być uruchomione całkowicie cztery razy. Podczas piątego uruchomienia ciśnienie w obwodzie uruchamiającym powinno być wystarczające aby zapewnić całkowitą siłę hamowania na obwodach kół mniejszą niż 22,5 % maksymalnego statycznego obciążenia kół, bez powodowania samoczynnego uruchomienia jakiegokolwiek układu hamulcowego, nie będącego pod działaniem urządzenia przeciwblokującego;
- gdy koła z prawej i lewej strony znajdą się na nawierzchniach, które dają maksymalnie różniące się wskaźniki hamowania, to koła bezpośrednio sterowane nie powinny się blokować, gdy siła jest gwałtownie przyłożona.
  
baton
21.04.2009 13:29:20
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1234 #253541
Od: 2008-2-11
Jeżeli ktoś z Was zajmuje się transportem multimodalnym polegającym na przewozie towarów kilkoma różnymi środkami transportu (np. samochodem i koleją lub statkiem, względnie koleją i samochodem, może skorzystać z Unijnych pieniędzy na inwestycje związane z tym transportem. Minister rozwoju regionalnego określił szczegółowe warunki udzielania pomocy na inwestycje w zakresie transportu multimodalnego, które obowiązują od 15 kwietnia 2009 r. Pomoc może być udzielana na realizację projektów dotyczących transportu multimodalnego na terenie województw objętych regionalnym programem operacyjnym w tym także na terenie woj. pomorskiego. Może ona zostać użyta przede wszystkim na budowę, przebudowę lub modernizację centrów logistycznych wraz z infrastrukturą, na budowę, przebudowę lub modernizację terminali transportu multimodalnego, na budowę względnie modernizację placów składowych i przeładunkowych, magazynów, parkingów oraz dróg wewnętrznych. Unijne pieniądze wolno spożytkować na kupno lub modernizację urządzeń wykorzystywanych wyłącznie przy świadczeniu usług transportu multimodalnego, a także na zakup lub modernizację systemów teleinformatycznych wykorzystywanych w tego rodzaju przewozach.
Do wydatków kwalifikowalnych zalicza się nabycie prawa własności lub wieczystego użytkowania gruntów lub nieruchomości zabudowanej, nabycie lub wytworzenie środków trwałych, a także środków transportu. Nie ma przy tym konieczności kupowania środków transportu. Wystarczy zawrzeć umowę leasingu. Możliwy jest również leasing nieruchomości. Więcej informacji w Rozporządzeniu ministra rozwoju regionalnego z 17 marca 2009 r. w sprawie udzielania pomocy na inwestycje w zakresie transportu multimodalnego w ramach regionalnych programów operacyjnych (Dz.U. z 31 marca 2009 r. nr 52, poz. 430).
  
Lejla
23.09.2021 14:02:12
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 43 #7864488
Od: 2021-1-30
Moim zdaniem ofert pracy jest teraz dużo. Warto szukać takich stanowisk, na których będziemy najlepiej się czuli. Niektóre nie wymagają doświadczenia, ale potrzebne są inne rzeczy jak np. kreatywność czy terminowość. Tu https://perfumex.com.pl/forum/ogloszenia-praca-f28/copywriter-poszukiwany-funkymedia-t2274.html jedno z takich ciekawych ogłoszeń. Poszukują kogoś na stanowisko copywritera.
  
kajko
22.12.2021 13:41:24
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 50 #7898456
Od: 2021-5-11
Szukajcie, a znajdziecie. Wiadomo, że w większych miastach powinno być łatwiej, ale w mniejszych miejscowościach też jest praca. Zobaczcie sobie tak stronkę https://fachpraca.pl/oferty-pracy/warszawa/ ja tu właśnie szukałam dla siebie pracy, ofert jest tu sporo muszę przyznac.
  
Electra27.04.2024 15:55:23
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 3>>>    strony: 1[2]3

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POGADUSZKI » PRACA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

kapino.pl