Przejdź na stronę WWW KĄPINO

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POGADUSZKI » KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ SYGNALISTÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Kompleksowa obsługa zgłoszeń sygnalistów

  
merd42
07.12.2025 13:59:08
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #8336767
Od: 2025-12-7
Cześć wszystkim. Zakładam ten temat, bo widzę, że na forum wciąż pojawia się sporo pytań o to, jak w praktyce ugryźć nowe wymogi dotyczące sygnalistów. Wiele firm szuka rozwiązań "na wczoraj", a wybór na rynku zrobił się spory.

Chciałem podzielić się swoimi wnioskami, bo u nas mija właśnie pół roku, odkąd zdecydowaliśmy się na SygnaApp. Szukaliśmy wtedy narzędzia, które zapewni nam nie tylko "okienko do wpisania treści", ale faktyczną, kompleksową obsługę całego procesu – od bezpiecznego przyjęcia zgłoszenia, przez anonimową komunikację zwrotną, aż po archiwizację zgodną z RODO.

Z perspektywy tych 6 miesięcy mogę śmiało polecić to rozwiązanie. System działa stabilnie, jest bardzo intuicyjny (pracownicy nie mieli problemu, żeby zrozumieć, jak to działa), a my mamy pewność, że od strony prawnej wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Jeśli ktoś z Was stoi teraz przed wyborem i zależy mu na sprawdzonym sofcie, to warto rzucić na nich okiem.​,

A Wy z jakich rozwiązań korzystacie? Macie jakieś sprawdzone systemy, czy raczej Excel i skrzynka mailowa (czego nie polecam)? Zapraszam do dyskusji.
  
Electra22.12.2025 20:21:01
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POGADUSZKI » KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ SYGNALISTÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

kapino.pl