| |
BonAir | 21.03.2014 12:40:19 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1786591 Od: 2007-5-25
Ilość edycji wpisu: 1 | fox pisze:
minimalna przepustowość od komputera Abonenta to 135kb/s, czyli 0,135Mb/s.
To ja w takim razie miałem (piszę w czasie przeszłym ) nieco inną umowę, wg której max upload był 1024 kb/s. I tyle "w dobrych czasach" faktycznie transfer ten wynosił.
 _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Electra | 15.04.2025 14:05:01 |

 |
|
| |
BonAir | 21.03.2014 13:23:18 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1786627 Od: 2007-5-25
| Z ciekawości przełączyłem się na Neostradę. Faktycznie - upload został przycięty o połowę (!) Modem synchronizuje się teraz na upload - 640 kbps, a uprzednio na 1024 kbps.
_________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Marcin | 01.05.2014 11:19:23 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1830177 Od: 2008-4-7
| Nie uwierzycie w to co przeczytacie.
W marcu złożyliśmy wypowiedzenie, a że wszystko zaczęło dobrze działać to 2 tygodnie temu postanowiliśmy wycofać wypowiedzenie umowy. Uczyniliśmy to w salonie na Puckiej, w którym to babeczka powiedziała, że takie pismo wystarczy, umowa będzie automatycznie przedłużona o pół roku, 0 przerw w dostępie do internetu itd.
Budzę się dzisiaj rano, chciałem sobie przeczytać artykuł, patrzę a tu nie ma neta. Myślę sobie spoko, pewnie rozłączyło i zaraz będzie. Ale nie nie ;D Zadzwoniłem na infolinie, i tam szanowny pan powiedział, że nasze pismo zostało przyjęte, ale najpierw MUSIELI odłączyć usługę, bo było złożone wypowiedzenie i teraz powinienem poczekać na ponowne przyłączenie max 10 dni.

Nowy login, PODOBNO NOWA UMOWA, ale nie wiem jakim cudem bo przedłużyliśmy ostatecznie starą. Dodam, że nie mógł wywrzeć na technikach ponownego podłączenia bo mają aktywne polecenie odłączenia
Nie wiem czy okłamała mnie babka w salonie, czy po prostu była mega niekompetentna (Zresztą niekompetencja jest chyba domeną orange). Po pół roku zrywam z nimi definitywnie. |
| |
mariusz | 16.06.2014 19:58:02 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1162 #1867127 Od: 2007-10-9
Ilość edycji wpisu: 2 | możecie napisać jak ma się teraz rzecz z internetem w ramach umowy z Orange/TP? kończy mi się umowa z Netią i Orange już dzwoni i kusi lepszymi warunkami. Czy 10mb jest osiągalne czy to dalej fikcja?
http://www.speedtest.net/my-result/3567180963
tak wygląda obecnie test mojego internetu. jak sprawdziłem w umowie powinienem mieć do 10mb, nie tak, jak pisałem wcześniej |
| |
Marcin | 16.06.2014 20:53:08 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1867185 Od: 2008-4-7
|  |
| |
Admin | 16.06.2014 22:18:54 |


Grupa: Administrator 
Posty: 646 #1867239 Od: 2007-5-10
|  |
| |
BonAir | 17.06.2014 07:29:33 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1867374 Od: 2007-5-25
Ilość edycji wpisu: 2 |  _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Marcin | 28.09.2015 21:15:00 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #2180721 Od: 2008-4-7
| Ma ktoś problemy ze stabilnością łącza znowu? |
| |
fox | 30.09.2015 07:59:34 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 293 #2181350 Od: 2007-9-21
Ilość edycji wpisu: 2 | Tak, od jakiegoś tygodnia trochę muli... STRASZNIE MĘCZĄCE !!! Chociaż speedtest download-8Mbps upload-0,9Mbps |
| |
hamulec | 14.10.2015 09:30:59 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #2188676 Od: 2014-2-18
| Informacja na dzień dzisiejszy - TK Chopin
L.dz WUS-12136/2015/MM
Dotyczy: Podłączenie do sieci TK Chopin w Kąpinie
SZANOWNY PANIE
W odpowiedzi na Pana zapytanie dotyczące podłączenia do sieci w Kąpinie, uprzejmie informujemy, iż
aktualnie trwa rozbudowa. Jak tylko pojawią się możliwości wykonania przyłącza będziemy Państwa na bieżąco o
tym informować.
W przypadku dodatkowych pytań, wątpliwości chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania pod numerem
infolinii 587389701. Zachęcam również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.tkchopin.pl. Sprawę
prowadzi Agnieszka Lesner.
Małgorzata Machol
Kierownik Wydziału Obsługi Klienta |
| |
Admin | 26.10.2015 18:10:07 |


Grupa: Administrator 
Posty: 646 #2194000 Od: 2007-5-10
| Miałem to samo... krótkotrwałe przerwy w łączności i o dziwo na dwóch różnych routerach. Tak działo się tylko na połączeniu WI-FI. Po podłączeniu kablem Internet śmiga zgodnie z umową i bez zacięć. PS. Może ktoś coś puszcza w eterze? |
| |
Electra | 15.04.2025 14:05:01 |

 |
|