Przejdź na stronę WWW KĄPINO

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » CO CHCIELIBYŚMY ZMIENIĆ W NASZEJ MIEJSCOWOŚCI » NEOSTRADA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 4 / 8>>>    strony: 123[4]5678

NEOSTRADA

  
BonAir
20.02.2014 14:04:43
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1754072
Od: 2007-5-25


Ilość edycji wpisu: 1
Mapa zasięgu Interkar:

Obrazek


Chociaż jeśli jakość ich usług jest taka, jak ich strona internetowa, to chyba nie jest zbyt dobrze ?
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Electra29.04.2024 16:52:10
poziom 5

oczka
  
Marsjanka
20.02.2014 17:09:59
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 320 #1754335
Od: 2008-5-6
Nam też obniżyli abonament o 50 %, ale dla mnie to nie jest rozwiązanie. Dlaczego mam płacić drugie 50 % za coś, co nie działa, a do tego abonament za telefon, który trzymam żeby mieć internet. Paranoja jakaś.
  
hamulec
21.02.2014 18:30:27
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #1755229
Od: 2014-2-18
Cześć, mam do przekazania dwie informacje. Pierwsza z nich to odpowiedz z Orange (Rzecznika Klientów Orange Polska).

„ Szanowny Panie,

W nawiązaniu do maila skierowanego do Rzecznika Klientów Orange Polska dziękuje za uwagi/opinię na temat funkcjonowania naszej firmy. Wszelkie sugestie są dla nas ważnymi wskazówkami, niezbędnymi do usprawnienia naszej pracy oraz wyeliminowania pojawiających się ewentualnie nieprawidłowości.

Z analizy problemu wynika, że sprawa została zarejestrowana również na koncie innego abonenta z Pana miejscowości, została już zweryfikowana i udzielona odpowiedź.

Otrzymaliśmy informacje, że obecnie zaplanowane jest zakończenie prac inwestycyjnych, które mają na celu poprawienie działania usług szerokopasmowych w Pana miejscowości do końca I kwartału 2014 z prawdopodobną datą rozwiązania tego problemu do końca lutego 2014.
Rozumiem ogólne niezadowolenie z powodu występujących problemów, nasza firma stale prowadzi inwestycje poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury telekomunikacyjnej, proces rozbudowy obejmuje całą Polskę, przez co absorbuje duże ilości środków i jest czasochłonny.
Stąd możliwe jest wrażenie, że w konkretnym zgłoszonym problemie nic się nie dzieje. Mam nadzieję, że sprawa będzie pozytywnie rozwiązana.
Pozdrawiam

Wojciech Kieliszewski

Zespół Rzecznika Klientów
serwis internetowy http://www.orange.pl”

Oczywiście ciężko przewidzieć ile jest w tym prawdy. Czas pokaże swoje.
Kolejna informacja tyczy się InterKar. Proszę nie sugerować się mapą zasięgu ich serwisu. Sąsiadka zadzwoniła do firmy, przyjechał technik, sprawdził siłę sygnału, wykonał instalacje i hula na 8-9MB/s w dzień a 12MB/s w nocy (24:00-12:00). Nasz dom znajduje się bardzo blisko lasu i z tego powodu byłem prawie pewien że nic z tego nie będzie ale moje przypuszczenia okazały się blednę. Dzisiaj pojawił się technik i będą w stanie wyciągnąć około 10MB/s. Technik poinformował mnie ze Interkar ma parę nadajników rozmieszczonych w Kapinie na dachach domów. Poczekam do konca lutego na Ornage. Jeżeli nic nie zrobią to wysyłam wypowiedzenie z winy Orange i zakładam Interkar.
  
BonAir
21.02.2014 20:02:53
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1755298
Od: 2007-5-25
Dzięki za informację
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Marcin
21.02.2014 22:24:53
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1755422
Od: 2008-4-7
A jak ze stabilnością/traceniem pakietów przez tego neta? Co jak jest kiepska pogoda?
  
hamulec
22.02.2014 08:07:26
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #1755552
Od: 2014-2-18
    Marcin pisze:

    A jak ze stabilnością/traceniem pakietów przez tego neta? Co jak jest kiepska pogoda?


Ja osobiście nie mogę nic napisać, ale z tego co mówi sąsiadka to bez zarzutów. Sąsiadka też korzysta z ich usług w innym miejscu od paru lat i twierdzi ze jest ok. Nie będę tu nikogo promował, lecz aby wyjść z tej zakichanej sytuacji którąś z opcje wypada wybrać. Kolejny sąsiad ma Netia, rozmawiałem z nim jak to u niego wygląda. Powiedział że Netia powiedziała mu z góry, że o 20MB/s nie ma mowy, jedyne co to 10MB/s. Wykonali instalacje ale serwis był słaby. Kolega zgłaszał usterki, a oni wysyłali techników, ale przez dłuższy czas bez poprawy. Za którymś razem przyjechał chłopaczek i powiedział że jedynym wyjściem to stabilizacja łącza, która polega na zmniejszeniu przepustowości danych na porcie. Zgodził się aby zmniejszyć na 6MB/s i od tego momentu wszystko działa po dzień dzisiejszy. Z tego co wiem to Netia dzierżawi łącza Orange, lecz sprzęt w centralce maja własny. Myślę że z biegiem czasu przy większej ilości abonentów byłoby to samo co z Neostrada. Moja obawa na przyszłość to powtórka teraźniejszej sytuacji. Orange rozbuduje centrale i dalej będą oferować 20MB/s, a ludzie będą się łudzić że wszystko będzie grało i będą podpisywać te „Pomarańczowe” brednie. Trzeba będzie zrobić akcje „ Kąpinówka szkolenie o Neostradzie” wesołyProponuje zapisać na forum koleje 4-6 stron i za ten czas Orange rozbuduje centralkęwesoły Pozdrawiam.
  
BonAir
23.02.2014 18:23:03
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1757225
Od: 2007-5-25
Jeżeli nic nie zrobią to wysyłam wypowiedzenie z winy Orange i zakładam Interkar.

Również jestem chętny na zmianę na Interkar. Jakie parametry łącza Ci zaproponowali ?

PS. Może za podpisanie dwóch umów dostaniemy jakiś rabat ? oczko
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Daras
23.02.2014 20:55:01
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 36 #1757432
Od: 2013-5-20


Ilość edycji wpisu: 1
Fox mozesz mi powiedzieć czy Reklamacja została również wysłana do UKE. Bo znajoma z Orange (w randze kierowniczki) twierdzi, żeby z ta Naszą reklamacją uderzyć do UKE. Podobno to przyśpiesza znacznie załatwienie sprawy. Dowiadywała się również jak wygląda sprawa z centralą, no jedna wielka lipa. Centrala przeznaczona jest do rozbudowa, jej technicy twierdza, że takiej kaszany nie widzieli. Jakieś "kaskady" (nie wiem co to znaczy) porobione i upychanie klientów na siłe.
  
hamulec
23.02.2014 21:54:36
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #1757525
Od: 2014-2-18
    Daras pisze:

    Fox mozesz mi powiedzieć czy Reklamacja została również wysłana do UKE. Bo znajoma z Orange (w randze kierowniczki) twierdzi, żeby z ta Naszą reklamacją uderzyć do UKE. Podobno to przyśpiesza znacznie załatwienie sprawy. Dowiadywała się również jak wygląda sprawa z centralą, no jedna wielka lipa. Centrala przeznaczona jest do rozbudowa, jej technicy twierdza, że takiej kaszany nie widzieli. Jakieś "kaskady" (nie wiem co to znaczy) porobione i upychanie klientów na siłe.


Daras, W imieniu wszystkich którzy podpisali listę złożyłem skargę w UKE. Poszły do nich wszystkie dokumenty jakie zostały zebrane, włącznie z podpisami.

Odpowiedz z UKE:


"19 Luty 2014

Szanowny Panie
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Gdyni, informuje, że w dniu 17.02.2014 drogą elektroniczną wpłynęła Pana reklamacja. Reklamacja nie zawierała załącznika (listy abonentów składających reklamację grupową) o której Pan wspomina.(Hamulec: Dosłałem wszystko o co dodatkowo prosili)
Pismo, zgodnie z właściwością rzeczową, zostało przekazane do Orange Polska SA.
W związku z wniesioną przez Pana reklamacją uprzejmie informujemy, że dostawca usług telekomunikacyjnych rozpatrujący reklamację (w Pana przypadku Orange Polska SA) ma 30 dni na udzielenie w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację, licząc od dnia wpływu reklamacji do dostawcy usług. Jednocześnie § 7 pkt. 3 Rozporządzenia wskazuje, że w przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna:
1) dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne,
2) zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą.
Zgodnie z art. 106 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004, Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.), zwanej dalej Pt, jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona. Za zachowanie terminu uważa się nadanie w wymaganym terminie 30 dni przesyłki listowej u operatora pocztowego.
Po rozpatrzeniu reklamacji, jeżeli nie będzie Pan usatysfakcjonowany z jej rozstrzygnięcia, prosimy o ponowne zgłoszenie sprawy do UKE Delegatura w Gdyni. Wówczas również, w celu wnikliwego rozpoznania sprawy oraz rzetelnego jej rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi UKE Delegatura w Gdyni prosi o przesłanie poniższych kopii dokumentów:
1.Zawartej umowy z operatorem będącej w Pana posiadaniu.
Uzupełnienia dokumentacji może Pan dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez formularz, znajdujący się na stronie internetowej http://www.uke.gov.pl/formularz.
lub listownie na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura w Gdyni
ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
Podstawa prawna:
1.Art. 192 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004, Nr 171, poz. 1800, ze zmianami)
2.Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013, poz. 267).
 
Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania powyższej wiadomości.
 
Z poważaniem,
 
 
 
Maria Witowska
Naczelnik WKT
UKE Delegatura w Gdyni
Ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
tel. 58 624 77 15”
  
hamulec
23.02.2014 22:00:46
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #1757530
Od: 2014-2-18
    BonAir pisze:

    Jeżeli nic nie zrobią to wysyłam wypowiedzenie z winy Orange i zakładam Interkar.

    Również jestem chętny na zmianę na Interkar. Jakie parametry łącza Ci zaproponowali ?

    PS. Może za podpisanie dwóch umów dostaniemy jakiś rabat ? oczko



BonAir, nie ma sprawy. Ja polecam Ciebie, Ty dostajesz miesiąc za 1zl i ja dostaje to samo. Jutro u mnie będą o 10:30 aby skończyć instalacje. Jak by co to daj znać.
  
hamulec
23.02.2014 22:25:05
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #1757568
Od: 2014-2-18
    Daras pisze:

    Fox mozesz mi powiedzieć czy Reklamacja została również wysłana do UKE. Bo znajoma z Orange (w randze kierowniczki) twierdzi, żeby z ta Naszą reklamacją uderzyć do UKE. Podobno to przyśpiesza znacznie załatwienie sprawy. Dowiadywała się również jak wygląda sprawa z centralą, no jedna wielka lipa. Centrala przeznaczona jest do rozbudowa, jej technicy twierdza, że takiej kaszany nie widzieli. Jakieś "kaskady" (nie wiem co to znaczy) porobione i upychanie klientów na siłe.


Teraz już wiadomo dlaczego wszystko chodzi jak chodzi. Kaskady to stara, ale już nie praktyczna technologia łączenia switch-y sieciowych do których podłącza się użytkowników.
  
Electra29.04.2024 16:52:10
poziom 5

oczka
  
BonAir
24.02.2014 08:41:16
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1757768
Od: 2007-5-25
    hamulec pisze:

    BonAir, nie ma sprawy. Ja polecam Ciebie, Ty dostajesz miesiąc za 1zl i ja dostaje to samo. Jutro u mnie będą o 10:30 aby skończyć instalacje. Jak by co to daj znać.


Daję znać wesoły

PS.
Oczywiście jeśli uda mi się wysłać tę wiadomość, bo czekam już dwie minuty i nic zakręcony
_________________
pozdrawiam BonAir
  
hamulec
24.02.2014 12:27:23
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #1757991
Od: 2014-2-18
    BonAir pisze:

      hamulec pisze:

      BonAir, nie ma sprawy. Ja polecam Ciebie, Ty dostajesz miesiąc za 1zl i ja dostaje to samo. Jutro u mnie będą o 10:30 aby skończyć instalacje. Jak by co to daj znać.


    Daję znać wesoły

    PS.
    Oczywiście jeśli uda mi się wysłać tę wiadomość, bo czekam już dwie minuty i nic zakręcony


To jak sie stykniemy? W tej cheili jestem w domu. Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!
  
Marcin
24.02.2014 13:03:12
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1758026
Od: 2008-4-7


Ilość edycji wpisu: 1
    hamulec pisze:



    To jak sie stykniemy? W tej cheili jestem w domu. Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!


a ping/packet loss? Mi głównie na tym zależy...
  
BonAir
24.02.2014 13:10:57
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1758038
Od: 2007-5-25


Ilość edycji wpisu: 3
    hamulec pisze:

    Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!


A jakie wyniki masz na:
http://www.pingtest.net/
?

W tej chwili dla mojej Neo 10M mam:

Obrazek
_________________
pozdrawiam BonAir
  
BonAir
24.02.2014 13:21:24
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1758043
Od: 2007-5-25
Dodam jeszcze tylko, że LINE QUALITY = F oznacza w tym teście:

Very poor. Real-time Internet application performance will suffer greatly on such a connection. Test to other servers to confirm the result, but definitely talk to your ISP about troubleshooting the issue.
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Marcin
24.02.2014 13:43:36
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1758073
Od: 2008-4-7
Packet loss 0%? Ja mam 30...
  
Marsjanka
24.02.2014 14:09:58
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 320 #1758100
Od: 2008-5-6
Ja też zmieniam na Intercar. Mają przyjechać na pomiar i zobaczymy.
Pani z Orange jest już tak zmęczona naszymi ciągłymi reklamacjami, że w piątek stwierdziła, że może nas w każdej chwili odłączyć jak się nie podoba. Chyba zadzwonię jeszcze raz i ją nagram lol
  
BonAir
24.02.2014 16:27:11
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1758243
Od: 2007-5-25
Żebyśmy się tylko wszyscy nie przesiedli na raz na Interkar, bo Neostrada ruszy z kopyta oczko
_________________
pozdrawiam BonAir
  
hamulec
24.02.2014 18:35:09
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 54 #1758380
Od: 2014-2-18
    Marcin pisze:

      hamulec pisze:



      To jak sie stykniemy? W tej cheili jestem w domu. Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!


    a ping/packet loss? Mi głównie na tym zależy...


Line Quality: A
MOS: 4.38
Ping 35ms
Jitter: 4ms
Distance: 150mi
  
Electra29.04.2024 16:52:10
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 4 / 8>>>    strony: 123[4]5678

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » CO CHCIELIBYŚMY ZMIENIĆ W NASZEJ MIEJSCOWOŚCI » NEOSTRADA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

kapino.pl