Przejdź na stronę WWW KĄPINO

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » CO CHCIELIBYŚMY ZMIENIĆ W NASZEJ MIEJSCOWOŚCI » NEOSTRADA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 3 / 8>>>    strony: 12[3]45678

NEOSTRADA

  
Daras
11.02.2014 22:08:31
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 36 #1745143
Od: 2013-5-20


Ilość edycji wpisu: 1
    Marcin pisze:

    Ja dzisiaj zerwałem umowę z winy providera... 31 marca będę uwolniony od tego syfu i przenoszę się do konkurencji. Każdemu polecam to samo. Jeśli odrzucą wniosek to będę czekał miesiąc dłużej... Dobrze, że nikt nie wpadł na przedłużenie umowy oczko


Co do Neti dzwoniłem i się dowiadywałem, trzeba mieć aktywny numer TPSA, dopiero wtedy moga sprawdzić vzy da się podłączyć internet i z jaka predkością. A co do zerwania umowy to jestem w tej sytuacji, że umowę mam z grudniasmutny i nie wiem czy będę tak latwo mógł ją zerwać. Szlag mnie trafia już trafia.
  
Electra22.12.2024 19:54:56
poziom 5

oczka
  
Marcin
11.02.2014 23:03:29
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1745191
Od: 2008-4-7
Mamy osobną umowę na telefon i na internet. Telefon stacjonarny zostawiamy w tpsa, internet bedzie z netii. do 10mb/gwarantowane 6.
  
fox
12.02.2014 14:57:34
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 293 #1745818
Od: 2007-9-21
Odpowiedź TPSA na reklamację grupową nie pozostawia złudzeń, gdzie nas mają:

"Informujemy o konieczności indywidualnego zgłaszania roszczeń w przedmiotowej sprawie przez użytkowników usług internetowych."

To wszystko...


W odpowiedzi na moją indywidualną reklamację napisali, że zostały podjęte działania mające na celu poprawę świadczenia usług internetowych. Zakończenie tych prac jest planowane do końca I kwartału 2014r.
Żądałam anulowania całego abonamentu, ale uznali tylko 50%, tak, że muszę walczyć dalej.

Ręce opadają...
  
Lefff
12.02.2014 18:29:39
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Modrzewiowa

Posty: 14 #1746150
Od: 2011-8-7
Zadzwoniłem do obsługi technicznej, a następnie do działu reklamacji, żeby pochwalić się, że nawet przeglądarka google nie chce się załadować (o pomiarze prędkości nie ma nawet mowy), i zostałem poinformowany, że aby zerwać umowę, przez 30 dni musiałbym NIE MIEĆ ŻADNEGO połączenia z internetem. Co Państwo o tym sądzicie?

PS
Za 4 miesiące transferu gorszego niż w telefonie w środku lasu dostałem zwrot 73,50 zł, bo "osoba przyznająca zwroty musi trzymać się regulaminu". Juhu, nic tylko otwierać szampana.
  
BonAir
12.02.2014 19:11:42
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1746194
Od: 2007-5-25


Ilość edycji wpisu: 1
Przeglądarka GOOGLE się ładuje, tylko trzeba poczekać kilkanaście minut.
Sprawdzone. oczko

Żenująca sytuacja.
_________________
pozdrawiam BonAir
  
fox
12.02.2014 20:19:05
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 293 #1746284
Od: 2007-9-21
Witaj Lefff wesoły

W mojej umowie w § 3 pkt 2 ust. 3 jest napisane, że usługa świadczona w Opcji do 10 Mb zapewnia stały dostęp do sieci Internet z minimalną przepustowością do komputera Abonenta 998kb/s.

W § 6 pkt 2 jest napisane:

Abonent może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:

1) z przyczyn leżących po stronie TP nie mógł korzystać z Usługi w sposób ciągły przez okres 30 dni; w takim przypadku rozwiązanie Umowy przez Abonenta może nastąpić do ostatniego dnia pełnego okresu roozliczeniowego, następującego po zakończeniu okresu, w którym usługa nie działała.

2) TP świadczy Usługę w sposób niezgodny z Umową

I ja trzymałabym się tego ostatniego punktu, bo usługa poniżej 1Mb/s to świadczenie usług w sposób niezgodny z Umową, która gwarantuje mi 998kb/s. Ale oni oczywiście mogą to inaczej interpretować...
aniołek
  
Marcin
12.02.2014 20:39:15
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1746301
Od: 2008-4-7


Ilość edycji wpisu: 2
Jaką macie ustawioną modulację DSL? Zmieniłem na G.dmt i trochę się poprawiło wesoły
  
Lefff
12.02.2014 21:05:16
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Modrzewiowa

Posty: 14 #1746331
Od: 2011-8-7
@BonAir, ja nie mam cierpliwości czekać kilkunastu minut, więc kwalifikuję to jako "nie chce się ładować" oczko

@fox, dziękuję Pani za konkretną odpowiedź wesoły

U mnie w umowie w § 6 pkt. 2 "Abonent może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli TP świadczy Usługę w sposób niezgodny z Umową, Regulaminem, Cennikiem lub przepisami prawa."

I to wszystko. Jakoś mniej to sprecyzowane, niż u Pani.

Zaś parametry przepustowości określone są w identyczny sposób, a nie osiągamy nawet minimalnej gwarantowanej wartości podzielonej przez 3.

@Marcin, kombinowałem z DNSem i modem mi się zawiesił bardzo szczęśliwy
  
Marcin
12.02.2014 21:26:08
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1746347
Od: 2008-4-7
Oczywiście chodziło mi o modulację DSL, mały błąd ;D
  
BonAir
13.02.2014 09:22:50
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1746673
Od: 2007-5-25
Modulacja dla neostrady, to G.DMT lub MULTIMODE.
Nie zmienia to faktu, że wina leży po stronie operatora.
Co ciekawe moje zgłoszenia awarii poprzez stronę orange.pl otrzymują status: "ZREALIZOWANE", po czym transfery wzrastają powyżej 1Mbps tak, by po ok. dobie wrócić poniżej granicy 1Mbps smutny
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Marcin
13.02.2014 09:30:26
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1746674
Od: 2008-4-7
G.DMT dla łącza do 6mb, opcje do 10, 20mb powinny mieć ADSL2+.

Zmieniłem z multicode do właśnie G.dmt i widzę małą różnice na +...
  
Electra22.12.2024 19:54:56
poziom 5

oczka
  
fox
13.02.2014 14:10:01
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 293 #1746872
Od: 2007-9-21
Rozmawiałam z Netią. Sprawdzili, że u mnie teoretycznie może być 10Mb za 49,90 lub 20Mb za 59,90.

Poinformowano mnie, że w umowie nie ma żadnej gwarantowanej prędkości, nie można wziąć usługi na próbę, od razu podpisuje się umowę na 24 miesiące. Jeżeli wypowiadałabym umowę za pośrednictwem netii to nie ma przerwy w dostawie internetu, ale jeżeli sama wypowiadałabym umowę to przerwa będzie ok. 3 tygodnie. 2 tygodnie ma TPSA na uwolnienie linii i zwykle się z tym nie spieszy, a potem netia potrzebuje kilku dni na podłączenie. To wypowiedzenie przez nich jest zwykłym wypowiedzeniem, a nie jak w moim przypadku reklamacyjnym, a więc przerwa byłaby nieunikniona.

aniołek
  
Marsjanka
13.02.2014 19:32:16
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 320 #1747165
Od: 2008-5-6
Po kolejnym telefonie do TP SA pozbyłam się złudzeń. Pani stwierdziła, że mam wypowiedzieć umowę, a oni łaskawie nie naliczą kar bardzo szczęśliwy Innego rozwiązania nie ma wesoły Jak się nie podoba to won !
  
Daras
16.02.2014 19:23:55
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 36 #1750262
Od: 2013-5-20


Ilość edycji wpisu: 1
Czy ktoś zastanawiał się lub ma internet od T-mobile na łączach od TPSA? Oferta 20 mb za 59 zł. Nie wiem tylko czy fakt, że nasza centrala jest w bardzo kiepskiej kondycji, ma wpływ na jakość usług od innych operatorów (patrz netia, T-Mobile). Bo z Orange (TPSA) to chyba nic nie zwojujemy. Bo co mi po obniżce abonamentu o 50 % skoro i tak to chodzi jak krew z nosa.

Dodam,że zgłoszenie o uszkodzeniu Neostrada można zgłosić dzwoniąc na numer *100 w sieci ORANGE (koszt 1,50 zł - całkowity koszt połączenia.
  
BonAir
19.02.2014 11:40:38
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1752858
Od: 2007-5-25
A moze PLAY ma jakies plany odnosnie zasiegu LTE w Kapinie? W Wejherowie to smiga az milo !
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Marsjanka
19.02.2014 17:41:32
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 320 #1753174
Od: 2008-5-6
A kto ma internet radiowy Inter coś tam. Widzę, że niedaleko ode mnie na domu jest antena i zastanawiam się jak to działa. Kto ma?
  
Marcin
19.02.2014 17:45:05
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 622 #1753180
Od: 2008-4-7
Sąsiad ma i podobno lipa :/
  
Daras
19.02.2014 18:44:22
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 36 #1753371
Od: 2013-5-20
A mnie zastanawia jedno dlaczego na tej liście nie ma Kąpinasmutny

Prace związane z realizacją projektu zostały już rozpoczęte i zostaną zakończone w czerwcu 2014 r.
Głównym celem projektu jest stworzenie przez naszą firmę infrastruktury szerokopasmowego internetu w technologii światłowodowej FTTH opartej na technologii GPON oraz w technologii radiowej. W ramach realizacji projektu utworzona zostanie nowa dedykowana infrastruktura teleinformatyczna zapewniająca dostęp do szerokopasmowego Internetu dla określonej grupy docelowej, którą stanowią mieszkańcy miejscowości znajdujących się na obszarze wykluczonym cyfrowo, gdzie dostęp do szerokopasmowego Internetu jest ograniczony.


Interkar zamierza wdrożyć usługę szerokopasmowego Internetu na obszarach objętych zjawiskiem cyfrowego wykluczenia. Ukształtowanie terenu, warunki topograficzne oraz status majątkowo-społeczny mieszkańców wyżej wspomnianych miejscowości powoduje, że stworzenie odpowiedniej infrastruktury teleinformatycznej z własnych funduszy staje się barierą, stąd pomysł na pozyskanie pieniędzy z Unii Europejskiej. Realizacja niniejszego projektu pozwoli na stworzenie wysokiej jakości szkieletu sieci światłowodowej oraz radiowej i budowę punktów dostępowych umożliwiających dotarcie do dużej liczby odbiorców.

W latach 2011 - 2014 sieć dostępowa zostanie wybudowana na terenie gmin: Kosakowo, Krokowa, Puck, Gniewino, Rumia, Luzino, Wejherowo, Łęczyce w miejscowościach: Kazimierz, Kosakowo, Rewa, Suchy Dwór, Brzyno, Dębki, Goszczyno, Jeldzino, Karlikowo, Kartoszyno, Kłanino, Lisewo, Lubkowo, Lubocino, Odargowo, Parszczyce, Prusewo, Sławoszyno, Słuchowo, Sulicice, Tyłowo, Wierzchucino, Żarnowiec, Błądzikowo, Brudzewo, Darzlubie, Domatowo, Domatówko, Gnieżdżewo, Leśniewo, Łebcz, Mieroszyno, Mrzezino, Osłonino, Połchowo, Połczyno, Puck, Radoszewo, Rzucewo, Sławutowo, Smolno, Starzyno, Starzyński Dwór, Strzelno, Świecino, Werblinia, Zdrada, Gniewino, Czymanowo, Rumia, Mechowo, Łętowice, Krokowa, Żelistrzewo, Minkowice, Celbowo, Reda, Brzyno, Karwieńskie Błoto Pierwsze, Kłanino, Parszczyce, Prusewo, Sulicice, Starzyno, Czymanowo, Kębłowo, Kochanowo, Gościcino, Pętkowice, Małe Gowino, Wielkie Gowino, Strzebielino
  
Marsjanka
19.02.2014 22:17:06
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 320 #1753609
Od: 2008-5-6
Może dlatego, że u nas jednak większość trwa przy neostradzie?
My chyba już niedlugo, na ostatnią reklamację dostaliśmy odpowiedź, że zostanie usunięta (?) za 19 dni. Czemu 19? Nie wiem do dziś, ale czekam niecierpliwie.
  
BonAir
20.02.2014 09:55:03
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kąpino

Posty: 1084 #1753846
Od: 2007-5-25
Heh, a do mnie zadzwonił po złożeniu kolejnej już reklamacji konsultant (?) z informacją, że:
- na chwilę obecną nic nie są w stanie zrobić
- do końca lutego miała być rozbudowana nasza centrala, ale nie będzie, bo "wie pan, to są niemałe koszty"
- sam z siebie zaproponował przycięcie abonamentu o 50%

Tak więc z tymi 19 dniami, to pewnie jakaś ściema...
_________________
pozdrawiam BonAir
  
Electra22.12.2024 19:54:56
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 3 / 8>>>    strony: 12[3]45678

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » CO CHCIELIBYŚMY ZMIENIĆ W NASZEJ MIEJSCOWOŚCI » NEOSTRADA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

kapino.pl