| |
fox | 28.01.2014 19:54:49 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 293 #1728982 Od: 2007-9-21
| TIME IS OVER !!!
Czekamy na Was i Wasze podpisy do środowego wieczora, 29 stycznia 2014 !!!
W czwartek składamy reklamację, co by im popsuć weekend
Do zobaczenia !!!
|
| |
Electra | 22.12.2024 09:21:35 |
|
|
| |
mariusz | 28.01.2014 23:25:34 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1162 #1729430 Od: 2007-10-9
| powodzenia! podpisałbym sie ale jestem w Netii |
| |
beos70 | 29.01.2014 07:09:05 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: leśna
Posty: 908 #1729512 Od: 2008-5-18
| Również jestem w Netii a podpisałem - w końcu na łączach TP.SA |
| |
mariusz | 29.01.2014 09:42:06 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1162 #1729658 Od: 2007-10-9
| beos70 pisze: Również jestem w Netii a podpisałem - w końcu na łączach TP.SA
nie mam zastrzeżeń do Netii mimo, że lecą na łączach Orange |
| |
beos70 | 29.01.2014 11:19:55 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: leśna
Posty: 908 #1729735 Od: 2008-5-18
| NO TAK teraz ORANGE oczywiście "mechaniczna pomarańcza". Ale to i tak na ich łączach które wymagają modernizacji by mogło być więcej niż jest. Okazuje się bowiem iż 10 jest granicą nieprzekraczalną. |
| |
Daras | 29.01.2014 12:40:41 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1729834 Od: 2013-5-20
| Podobno, bo nie wiem na ile można wierzyć technikowi na infolinii, do końca stycznia miała być zmodernizowana centrala w naszej miejscowości. Bo to nie jest wina łącza, kabli. Tylko centrala, która znajduje sie na przeciwko sklepu "Jerry" nie wyrabia. U mnie np. modem synchronizuje na idealnie, łącze niby na 20 mb, ale jak to powiedział technik, na chwilę obecną nie ma szans na taką umowę, gdyż przy łączu 20 mb, najniższa wymagana prędkość to 10 mb, a przy 10 mb tylko 1 mb. Dlatego ja jak tylko spada mi prędkość robię speed test ze strony orange robię printscreena i wysyłam zgłoszenie o uszkodzeniu i na koniec reklamacje co do wysokości rachunku. |
| |
fox | 29.01.2014 18:41:34 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 293 #1730167 Od: 2007-9-21
Ilość edycji wpisu: 1 | Znajomi w Kąpinie po wielokrotnych namowach infolinii Orange podpisali we wrześniu aneks do umowy podnosząc transfer na 20Mb. Przy tej umowie podobno minimum to 10Mb. I dokładnie od tego momentu transfer mają poniżej 1Mb. Walczą od września poprzez zgłaszane awarie i reklamacje, internetu cały czas nie ma, a jedynym odszkodowaniem jest, o zgrozo, że płacą !!! 50% abonamentu !!!
beos Niby to teraz Orange, ale umowę podpisuje się z Telekomunikacją Polską, a i sprzedawcą na fakturze jest TPSA.
|
| |
fox | 30.01.2014 17:09:39 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 293 #1731167 Od: 2007-9-21
Ilość edycji wpisu: 1 | Reklamacja grupowa została złożona z poparciem 70 abonentów ! Było ciężko,ale się udało. Odmawiali przyjęcia, bo nie mieli odpowiedniej rubryczki w systemie ! Poszło również listem poleconym. Teraz mają 30 dni na odpowiedź.
Niezależnie od reklamacji grupowej zachęcam do zgłaszania awarii, składania reklamacji i żądania anulowania abonamentu za Neostradę (to się udaje).
|
| |
Lefff | 06.02.2014 16:20:12 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Modrzewiowa
Posty: 14 #1738817 Od: 2011-8-7
| Witam! Spóźniłem się z podpisaniem reklamacji, więc zmuszony jestem załatwiać to samodzielnie, dlatego prosiłbym (o ile to możliwe) o opisywanie wszelkich przygód i wskazówek, żebym wiedział, jak sobie z tymi dziadami radzić
Paranoja, najważniejsze rzeczy sprawdzam w telefonie, bo internet stacjonarny często nie jest w stanie wyświetlić nawet googli :/
Gdyby miało iść grupowe wypowiedzenie, to proszę mnie wliczyć |
| |
Marcin | 06.02.2014 16:44:35 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1738834 Od: 2008-4-7
| Ja jutro zanoszę do salonu orange jak to pani na infolini ujęła 'reklamacyjne wypowiedzenie umowy'. 31 marca będę uwolniony od tp i podpiszę umowę z netią.
Rodzina mieszka 'na począku Kąpina', mają opcję 10mb z netii, przy tym prędkość oscyluje cały czas w granicach 9-10mb (bez spadków). |
| |
Daras | 07.02.2014 13:28:29 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1739827 Od: 2013-5-20
| Pani na infolini mówi,że to nie jej wina, że tylu mieszkańców w tej chwili korzysta z internetu i ze wolno działa. No krew mnie zalewa. |
| |
Electra | 22.12.2024 09:21:35 |
|
|
| |
Admin | 07.02.2014 16:48:32 |
Grupa: Administrator
Posty: 646 #1739983 Od: 2007-5-10
| Na kolejne zgłoszenie awarii otrzymałem sms'a, że usuną awarię do 28.02.2014r.... następny nierealny termin? |
| |
Daras | 07.02.2014 16:59:47 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1739990 Od: 2013-5-20
| Admin pisze:
Na kolejne zgłoszenie awarii otrzymałem sms'a, że usuną awarię do 28.02.2014r.... następny nierealny termin?
Mi pani w południe na infolini nie chciała przyjąć zgłoszenia, stwierdziła ze awaria jest zgłoszona i termin usunięcia taki jak podałeś. Ja już zgłaszam poprzez orange online, nie będę dodatkowo płacił za każde zgłoszenie. |
| |
Admin | 07.02.2014 19:45:16 |
Grupa: Administrator
Posty: 646 #1740171 Od: 2007-5-10
| Ja jednocześnie złożyłem reklamację z żądaniem anulowania wstecz 3 abonamentów oraz koszt połączeń na infolinię. Przyjemny facet grzecznie i ze zrozumieniem przyjął reklamację i ... czekam na decyzję tzw. opiekuna od reklamacji. |
| |
Admin | 07.02.2014 19:52:10 |
Grupa: Administrator
Posty: 646 #1740182 Od: 2007-5-10
| Tak informacyjnie używam teraz LTE w iPlusie z routerem Sapido i mam transfer przyzwoity ok 10Mbps/2Mbps. Niestety tylko limit 10GB... |
| |
Lefff | 07.02.2014 21:05:31 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Modrzewiowa
Posty: 14 #1740288 Od: 2011-8-7
| U mnie to samo, termin usunięcia awarii 28. lutego. Ale szczerze mówiąc guzik mnie to już obchodzi, siadam do pisania wypowiedzenia, w końcu trzeba miło spędzić piątkowy wieczór |
| |
Marcin | 07.02.2014 21:44:01 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1740342 Od: 2008-4-7
| Admin, ja mam LTE z playa, ale niestety na mojej działce nie ma zasięgu :/ |
| |
fox | 07.02.2014 21:50:53 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 293 #1740349 Od: 2007-9-21
| Ostatnie dni to dramat, ciągle poniżej 1 Mb/s. Zgłosiłam awarię na infolinię. Zadzwoniłam o 22.30 w nadziei na mniejszy ruch, nic z tego, na połączenie z konsultantem czekałam równe 15min, a potem kolejne 10min przyjmowano zgłoszenie.
Razem: 25min x 0,35gr/min = 8,75zł
Płacę abonament za usługę neostrada, a jak nie działa, zgłaszam awarię i jeszcze się mnie karze za to tak drastyczną opłatą 0,35gr/min ?1? Zrozumiałabym jeszcze jednorazową opłatę za połączenie z konsultantem (np. w Plusie 1,95zł), ale tutaj im jawnie zależy na przedłużaniu rozmowy, bo po prostu na tym zarabiają... To jest granda... Czy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o tym wie...?
Następnego dnia rano dostałam sms, że termin poprawnego działania usługi to koniec lutego, kolejna ściema i tyle...
Wtedy złożyłam reklamację, ale już on line, zażądałam anulowania abonamentu na kolejne miesiące (nie płacę od listopada)i anulowania opłaty za połączenie z konsultantem. Czekam na odp.
|
| |
Daras | 11.02.2014 20:24:34 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1745005 Od: 2013-5-20
| Dzisiaj zadzwoniła pani z orange, po zgłoszeniu reklamacji na obsługe klienta dokładnie mówiąc techników, którzy niby "usuwaja" zgłoszone awarie) i powiedziała, że technicy stwierdzili przeciążenia centrali, a tej nie wiadomo kiedy rozbudują. Po moim zapytaniu odnośnie daty 28.02.2014 powiedziała, że ten termin oczywiście była, ale jest już nierealny. |
| |
Marcin | 11.02.2014 21:55:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1745116 Od: 2008-4-7
| Ja dzisiaj zerwałem umowę z winy providera... 31 marca będę uwolniony od tego syfu i przenoszę się do konkurencji. Każdemu polecam to samo. Jeśli odrzucą wniosek to będę czekał miesiąc dłużej... Dobrze, że nikt nie wpadł na przedłużenie umowy |
| |
Electra | 22.12.2024 09:21:35 |
|
|