| |
BonAir | 20.02.2014 14:04:43 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1754072 Od: 2007-5-25
Ilość edycji wpisu: 1 | Mapa zasięgu Interkar:
Chociaż jeśli jakość ich usług jest taka, jak ich strona internetowa, to chyba nie jest zbyt dobrze ? _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Electra | 05.01.2025 12:08:23 |
|
|
| |
Marsjanka | 20.02.2014 17:09:59 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 320 #1754335 Od: 2008-5-6
| Nam też obniżyli abonament o 50 %, ale dla mnie to nie jest rozwiązanie. Dlaczego mam płacić drugie 50 % za coś, co nie działa, a do tego abonament za telefon, który trzymam żeby mieć internet. Paranoja jakaś. |
| |
hamulec | 21.02.2014 18:30:27 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1755229 Od: 2014-2-18
| Cześć, mam do przekazania dwie informacje. Pierwsza z nich to odpowiedz z Orange (Rzecznika Klientów Orange Polska).
„ Szanowny Panie,
W nawiązaniu do maila skierowanego do Rzecznika Klientów Orange Polska dziękuje za uwagi/opinię na temat funkcjonowania naszej firmy. Wszelkie sugestie są dla nas ważnymi wskazówkami, niezbędnymi do usprawnienia naszej pracy oraz wyeliminowania pojawiających się ewentualnie nieprawidłowości.
Z analizy problemu wynika, że sprawa została zarejestrowana również na koncie innego abonenta z Pana miejscowości, została już zweryfikowana i udzielona odpowiedź.
Otrzymaliśmy informacje, że obecnie zaplanowane jest zakończenie prac inwestycyjnych, które mają na celu poprawienie działania usług szerokopasmowych w Pana miejscowości do końca I kwartału 2014 z prawdopodobną datą rozwiązania tego problemu do końca lutego 2014. Rozumiem ogólne niezadowolenie z powodu występujących problemów, nasza firma stale prowadzi inwestycje poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury telekomunikacyjnej, proces rozbudowy obejmuje całą Polskę, przez co absorbuje duże ilości środków i jest czasochłonny. Stąd możliwe jest wrażenie, że w konkretnym zgłoszonym problemie nic się nie dzieje. Mam nadzieję, że sprawa będzie pozytywnie rozwiązana. Pozdrawiam
Wojciech Kieliszewski
Zespół Rzecznika Klientów serwis internetowy http://www.orange.pl”
Oczywiście ciężko przewidzieć ile jest w tym prawdy. Czas pokaże swoje. Kolejna informacja tyczy się InterKar. Proszę nie sugerować się mapą zasięgu ich serwisu. Sąsiadka zadzwoniła do firmy, przyjechał technik, sprawdził siłę sygnału, wykonał instalacje i hula na 8-9MB/s w dzień a 12MB/s w nocy (24:00-12:00). Nasz dom znajduje się bardzo blisko lasu i z tego powodu byłem prawie pewien że nic z tego nie będzie ale moje przypuszczenia okazały się blednę. Dzisiaj pojawił się technik i będą w stanie wyciągnąć około 10MB/s. Technik poinformował mnie ze Interkar ma parę nadajników rozmieszczonych w Kapinie na dachach domów. Poczekam do konca lutego na Ornage. Jeżeli nic nie zrobią to wysyłam wypowiedzenie z winy Orange i zakładam Interkar. |
| |
BonAir | 21.02.2014 20:02:53 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1755298 Od: 2007-5-25
| Dzięki za informację _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Marcin | 21.02.2014 22:24:53 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1755422 Od: 2008-4-7
| A jak ze stabilnością/traceniem pakietów przez tego neta? Co jak jest kiepska pogoda? |
| |
hamulec | 22.02.2014 08:07:26 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1755552 Od: 2014-2-18
|
Ja osobiście nie mogę nic napisać, ale z tego co mówi sąsiadka to bez zarzutów. Sąsiadka też korzysta z ich usług w innym miejscu od paru lat i twierdzi ze jest ok. Nie będę tu nikogo promował, lecz aby wyjść z tej zakichanej sytuacji którąś z opcje wypada wybrać. Kolejny sąsiad ma Netia, rozmawiałem z nim jak to u niego wygląda. Powiedział że Netia powiedziała mu z góry, że o 20MB/s nie ma mowy, jedyne co to 10MB/s. Wykonali instalacje ale serwis był słaby. Kolega zgłaszał usterki, a oni wysyłali techników, ale przez dłuższy czas bez poprawy. Za którymś razem przyjechał chłopaczek i powiedział że jedynym wyjściem to stabilizacja łącza, która polega na zmniejszeniu przepustowości danych na porcie. Zgodził się aby zmniejszyć na 6MB/s i od tego momentu wszystko działa po dzień dzisiejszy. Z tego co wiem to Netia dzierżawi łącza Orange, lecz sprzęt w centralce maja własny. Myślę że z biegiem czasu przy większej ilości abonentów byłoby to samo co z Neostrada. Moja obawa na przyszłość to powtórka teraźniejszej sytuacji. Orange rozbuduje centrale i dalej będą oferować 20MB/s, a ludzie będą się łudzić że wszystko będzie grało i będą podpisywać te „Pomarańczowe” brednie. Trzeba będzie zrobić akcje „ Kąpinówka szkolenie o Neostradzie” Proponuje zapisać na forum koleje 4-6 stron i za ten czas Orange rozbuduje centralkę Pozdrawiam. |
| |
BonAir | 23.02.2014 18:23:03 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1757225 Od: 2007-5-25
| Jeżeli nic nie zrobią to wysyłam wypowiedzenie z winy Orange i zakładam Interkar.
Również jestem chętny na zmianę na Interkar. Jakie parametry łącza Ci zaproponowali ?
PS. Może za podpisanie dwóch umów dostaniemy jakiś rabat ? _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Daras | 23.02.2014 20:55:01 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1757432 Od: 2013-5-20
Ilość edycji wpisu: 1 | Fox mozesz mi powiedzieć czy Reklamacja została również wysłana do UKE. Bo znajoma z Orange (w randze kierowniczki) twierdzi, żeby z ta Naszą reklamacją uderzyć do UKE. Podobno to przyśpiesza znacznie załatwienie sprawy. Dowiadywała się również jak wygląda sprawa z centralą, no jedna wielka lipa. Centrala przeznaczona jest do rozbudowa, jej technicy twierdza, że takiej kaszany nie widzieli. Jakieś "kaskady" (nie wiem co to znaczy) porobione i upychanie klientów na siłe. |
| |
hamulec | 23.02.2014 21:54:36 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1757525 Od: 2014-2-18
| Daras pisze:
Fox mozesz mi powiedzieć czy Reklamacja została również wysłana do UKE. Bo znajoma z Orange (w randze kierowniczki) twierdzi, żeby z ta Naszą reklamacją uderzyć do UKE. Podobno to przyśpiesza znacznie załatwienie sprawy. Dowiadywała się również jak wygląda sprawa z centralą, no jedna wielka lipa. Centrala przeznaczona jest do rozbudowa, jej technicy twierdza, że takiej kaszany nie widzieli. Jakieś "kaskady" (nie wiem co to znaczy) porobione i upychanie klientów na siłe.
Daras, W imieniu wszystkich którzy podpisali listę złożyłem skargę w UKE. Poszły do nich wszystkie dokumenty jakie zostały zebrane, włącznie z podpisami.
Odpowiedz z UKE:
"19 Luty 2014
Szanowny Panie Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Gdyni, informuje, że w dniu 17.02.2014 drogą elektroniczną wpłynęła Pana reklamacja. Reklamacja nie zawierała załącznika (listy abonentów składających reklamację grupową) o której Pan wspomina.(Hamulec: Dosłałem wszystko o co dodatkowo prosili) Pismo, zgodnie z właściwością rzeczową, zostało przekazane do Orange Polska SA. W związku z wniesioną przez Pana reklamacją uprzejmie informujemy, że dostawca usług telekomunikacyjnych rozpatrujący reklamację (w Pana przypadku Orange Polska SA) ma 30 dni na udzielenie w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację, licząc od dnia wpływu reklamacji do dostawcy usług. Jednocześnie § 7 pkt. 3 Rozporządzenia wskazuje, że w przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna: 1) dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne, 2) zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą. Zgodnie z art. 106 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004, Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.), zwanej dalej Pt, jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona. Za zachowanie terminu uważa się nadanie w wymaganym terminie 30 dni przesyłki listowej u operatora pocztowego. Po rozpatrzeniu reklamacji, jeżeli nie będzie Pan usatysfakcjonowany z jej rozstrzygnięcia, prosimy o ponowne zgłoszenie sprawy do UKE Delegatura w Gdyni. Wówczas również, w celu wnikliwego rozpoznania sprawy oraz rzetelnego jej rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi UKE Delegatura w Gdyni prosi o przesłanie poniższych kopii dokumentów: 1.Zawartej umowy z operatorem będącej w Pana posiadaniu. Uzupełnienia dokumentacji może Pan dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez formularz, znajdujący się na stronie internetowej http://www.uke.gov.pl/formularz. lub listownie na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Gdyni ul. Kielecka 103 81-650 Gdynia Podstawa prawna: 1.Art. 192 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004, Nr 171, poz. 1800, ze zmianami) 2.Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013, poz. 267). Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania powyższej wiadomości. Z poważaniem, Maria Witowska Naczelnik WKT UKE Delegatura w Gdyni Ul. Kielecka 103 81-650 Gdynia tel. 58 624 77 15” |
| |
hamulec | 23.02.2014 22:00:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1757530 Od: 2014-2-18
| BonAir pisze: Jeżeli nic nie zrobią to wysyłam wypowiedzenie z winy Orange i zakładam Interkar.
Również jestem chętny na zmianę na Interkar. Jakie parametry łącza Ci zaproponowali ?
PS. Może za podpisanie dwóch umów dostaniemy jakiś rabat ?
BonAir, nie ma sprawy. Ja polecam Ciebie, Ty dostajesz miesiąc za 1zl i ja dostaje to samo. Jutro u mnie będą o 10:30 aby skończyć instalacje. Jak by co to daj znać. |
| |
hamulec | 23.02.2014 22:25:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1757568 Od: 2014-2-18
| Daras pisze:
Fox mozesz mi powiedzieć czy Reklamacja została również wysłana do UKE. Bo znajoma z Orange (w randze kierowniczki) twierdzi, żeby z ta Naszą reklamacją uderzyć do UKE. Podobno to przyśpiesza znacznie załatwienie sprawy. Dowiadywała się również jak wygląda sprawa z centralą, no jedna wielka lipa. Centrala przeznaczona jest do rozbudowa, jej technicy twierdza, że takiej kaszany nie widzieli. Jakieś "kaskady" (nie wiem co to znaczy) porobione i upychanie klientów na siłe.
Teraz już wiadomo dlaczego wszystko chodzi jak chodzi. Kaskady to stara, ale już nie praktyczna technologia łączenia switch-y sieciowych do których podłącza się użytkowników. |
| |
Electra | 05.01.2025 12:08:23 |
|
|
| |
BonAir | 24.02.2014 08:41:16 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1757768 Od: 2007-5-25
| hamulec pisze:
BonAir, nie ma sprawy. Ja polecam Ciebie, Ty dostajesz miesiąc za 1zl i ja dostaje to samo. Jutro u mnie będą o 10:30 aby skończyć instalacje. Jak by co to daj znać.
Daję znać
PS. Oczywiście jeśli uda mi się wysłać tę wiadomość, bo czekam już dwie minuty i nic _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
hamulec | 24.02.2014 12:27:23 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1757991 Od: 2014-2-18
| BonAir pisze: hamulec pisze:
BonAir, nie ma sprawy. Ja polecam Ciebie, Ty dostajesz miesiąc za 1zl i ja dostaje to samo. Jutro u mnie będą o 10:30 aby skończyć instalacje. Jak by co to daj znać.
Daję znać
PS. Oczywiście jeśli uda mi się wysłać tę wiadomość, bo czekam już dwie minuty i nic
To jak sie stykniemy? W tej cheili jestem w domu. Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!! |
| |
Marcin | 24.02.2014 13:03:12 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1758026 Od: 2008-4-7
Ilość edycji wpisu: 1 | hamulec pisze:
To jak sie stykniemy? W tej cheili jestem w domu. Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!
a ping/packet loss? Mi głównie na tym zależy... |
| |
BonAir | 24.02.2014 13:10:57 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1758038 Od: 2007-5-25
Ilość edycji wpisu: 3 | hamulec pisze:
Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!
A jakie wyniki masz na: http://www.pingtest.net/ ?
W tej chwili dla mojej Neo 10M mam:
_________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
BonAir | 24.02.2014 13:21:24 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1758043 Od: 2007-5-25
| Dodam jeszcze tylko, że LINE QUALITY = F oznacza w tym teście:
Very poor. Real-time Internet application performance will suffer greatly on such a connection. Test to other servers to confirm the result, but definitely talk to your ISP about troubleshooting the issue. _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Marcin | 24.02.2014 13:43:36 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1758073 Od: 2008-4-7
| Packet loss 0%? Ja mam 30... |
| |
Marsjanka | 24.02.2014 14:09:58 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 320 #1758100 Od: 2008-5-6
| Ja też zmieniam na Intercar. Mają przyjechać na pomiar i zobaczymy. Pani z Orange jest już tak zmęczona naszymi ciągłymi reklamacjami, że w piątek stwierdziła, że może nas w każdej chwili odłączyć jak się nie podoba. Chyba zadzwonię jeszcze raz i ją nagram |
| |
BonAir | 24.02.2014 16:27:11 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1758243 Od: 2007-5-25
| Żebyśmy się tylko wszyscy nie przesiedli na raz na Interkar, bo Neostrada ruszy z kopyta _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
hamulec | 24.02.2014 18:35:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1758380 Od: 2014-2-18
| Marcin pisze: hamulec pisze:
To jak sie stykniemy? W tej cheili jestem w domu. Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!
a ping/packet loss? Mi głównie na tym zależy...
Line Quality: A MOS: 4.38 Ping 35ms Jitter: 4ms Distance: 150mi |
| |
Electra | 05.01.2025 12:08:23 |
|
|