| |
hamulec | 24.02.2014 18:37:37 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1758382 Od: 2014-2-18
| BonAir pisze: hamulec pisze:
Wlasnie zakonczyli instalacje, leci na 11.34MB/s !!!!
A jakie wyniki masz na: http://www.pingtest.net/ ?
W tej chwili dla mojej Neo 10M mam:
Jeszcze
Packet Loss 0% |
| |
Electra | 01.11.2024 00:00:28 |
|
|
| |
Marcin | 24.02.2014 19:59:27 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1758507 Od: 2008-4-7
Ilość edycji wpisu: 1 | Fajnie to wygląda, trzeba się mocno zastanowić nad tą opcją... |
| |
Marsjanka | 24.02.2014 22:14:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 320 #1758635 Od: 2008-5-6
| Dziękuję za przekazanie uwag dotyczących jakości świadczonej usługi Neostrada. W wyniku przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego ustaliłam, że przyczyną występowania niższego transferu są przeciążenia. W przypadku występowania przeciążeń Orange Polska podejmuje prace techniczne, mające na celu zwiększenie przepustowości sieci szkieletowej. Ze względu na zakres prac nie jest możliwe precyzyjne określenie terminu ich ukończenia. Jednocześnie wyjaśniam, że brak rozbudowy nie oznacza automatycznego występowania ciągłych utrudnień w korzystaniu z usługi. Przypominam też, że zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, nie gwarantujemy przepustowości transmisji do zasobów dostępnych w sieci Internet. Podstawą do udzielenia zniżki w opłacie za usługę jest zgłoszenie utrudnień w korzystaniu z usługi pod numerem Infolinii 801 505 505 lub poprzez portal www.orange.pl W związku z potwierdzonymi przeciążeniami w okresie od lipca do grudnia 2013 r. wprowadzam bonifikatę do opłaty za Internet na łączną kwotę 147,00zł z VAT (należność za Internet pomniejszona została o 50%). Bonifikata za okres stycznia i lutego 2014 r. została wprowadzona na podstawie reklamacji nr 94880855. Wyżej wymieniona kwota uznanych roszczeń zostanie zaksięgowana na poczet kolejnych należności za usługę. Z uwagi na długotrwały okres występowania przeciążeń istnieje możliwości rozwiązania umowy na dostęp do Internetu bez kosztów i okresu wypowiedzenia. W takim wypadku proszę o złożenie stosownego oświadczenia powołując się na niniejsze pismo. Reklamacja została uznana w tej części1. Zdaję sobie sprawę, że ta sytuacja mogła sprawić kłopot i bardzo przepraszam. Mam nadzieję, że nie zniechęci to Pani do dalszego korzystania z naszych usług.
Taką dostałam odpowiedź. Nic dodać nic ująć. Najbardziej rozbawil mnie tekst, że .... nie gwarantują przepustowości do zasobów dostępnych w sieci INternet ! To po ......... mi neostrada, która nie gwarantuje dostępu do internetu ?! |
| |
Admin | 27.02.2014 19:11:41 |
Grupa: Administrator
Posty: 646 #1762009 Od: 2007-5-10
| Hurrraa... jeszcze dwa dni! Naiwniak |
| |
Admin | 27.02.2014 19:50:08 |
Grupa: Administrator
Posty: 646 #1762060 Od: 2007-5-10
| A tak z ciekawości sprawdziłem test łącza na stronie http://www.polskaszerokopasmowa.pl/testowanie-lacza/. Rewelacja 0.1 Mpbs downloadu |
| |
BonAir | 01.03.2014 17:23:48 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1764113 Od: 2007-5-25
| No! Nie ma się czym martwić, już za chwilę będzie alternatywa dla Neostrady w Kąpinie!
http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/dostep-do-internetu/2014/02/outernet-darmowe-wifi-dla-calego-swiata-prosto-z-kosmosu _________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Marcin | 03.03.2014 12:13:23 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1765795 Od: 2008-4-7
| I jak wam śmiga ten Interkar? U mnie niestety jest za słaby zasięg, więc czekam na netię |
| |
hamulec | 03.03.2014 13:41:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1765859 Od: 2014-2-18
| Marcin pisze: I jak wam śmiga ten Interkar? U mnie niestety jest za słaby zasięg, więc czekam na netię
Szkoda ze nie ma zasięgu. Właśnie sprawdziłem, 12mb/s. Od 24:00 do 12:00 leci nawet do 22mb/s. |
| |
Marsjanka | 03.03.2014 20:48:27 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 320 #1766403 Od: 2008-5-6
| Powiem Ci jutro, rano montują. Ale ja widzę z okna antenę na domu 100 m obok. |
| |
Daras | 03.03.2014 22:06:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1766540 Od: 2013-5-20
| Marsjanka pisze:
Powiem Ci jutro, rano montują. Ale ja widzę z okna antenę na domu 100 m obok.
Zazdroszczę, ja niestety tez nie mam zasięgu |
| |
Marsjanka | 04.03.2014 22:24:25 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 320 #1767851 Od: 2008-5-6
Ilość edycji wpisu: 1 | Śmiga, aż miło Już nie pamiętałam, że tak szybko strony mogą się otwierać A dzisiaj pani z Orange dzwoniła, że może jednak wycofam wypowiedzenie Taaa, na pewno |
| |
Electra | 01.11.2024 00:00:28 |
|
|
| |
BonAir | 05.03.2014 14:27:10 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1768597 Od: 2007-5-25
Ilość edycji wpisu: 2 | A przy okazji,
gdyby ktoś z Kąpina chciał zainstalować sobie internet bezprzewodowy z Interkar i skorzystać z obniżki abonamentu za jeden miesiąc do 1 zł,
to można się ze mną skontaktować pod adresem: tomek@kapino.pl
_________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
jaro | 05.03.2014 20:55:48 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 22 #1769202 Od: 2012-11-13
| Podłączono mnie do sieci Interkar w połowie 2012 roku . Odbyło się to szybko i sprawnie . Od tamtej pory kilka dni było bez internetu . Oczywiście siła i jakość sygnału zależą od warunków pogodowych i pory roku . Anteny muszą się "widzieć" , więc np. liście na drzewach także utrudniają połączenie . Adres prywatny , ale umożliwiono mi przekierowanie kilku portów . Strona internetowa firmy rzeczywiście brzydka , ale gorzej , że kontakt dość utrudniony ( szczególnie w sytuacjach awaryjnych ) . Co jakiś czas sprawdzam inne możliwości podłączenia do internetu . Neostradę odrzuciłem już dawno . Gwarantowano mi jedynie 1Mb download . Wydaje mi się , że Interkar jest jak na razie najlepszą opcją dostępu do neta w Kąpinie . Podczas pomiaru z sieci korzystały jeszcze 3 inne komputery ( przeglądanie internetu ) . |
| |
jaro | 05.03.2014 21:08:15 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 22 #1769219 Od: 2012-11-13
Ilość edycji wpisu: 1
Ilość edycji Admina: 1 | Download i upload
|
| |
BonAir | 06.03.2014 06:49:20 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kąpino
Posty: 1084 #1769474 Od: 2007-5-25
| Skoro jesteśmy przy testach, to póki co (odpukać):
_________________ pozdrawiam
BonAir |
| |
Marcin | 06.03.2014 10:59:52 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1769706 Od: 2008-4-7
| |
| |
Daras | 06.03.2014 15:31:26 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1770001 Od: 2013-5-20
Ilość edycji wpisu: 1 | Dla tych co mają jeszcze Neostrade, pod koniec lutego zostało przeprowadzona inwestycja na naszej centrali. W najbliższym tygodniu maja podjechać technicy by coś posprawdzać, bo kazało się, że sprzęt wymienili, ale coś tam dalej nie działa. Sprawę monitoruję na bieżąco przez znajomego, którego mama jest kierowniczką ds . utrzymania sieci teleinformatycznych czy jakoś tak. Także może nie będzie tak źle w niedługim czasie. Ogólnie w ostatnich dniach dało zauważyc sie poprawę, bynajmniej u mnie, |
| |
Marcin | 06.03.2014 16:46:14 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 622 #1770153 Od: 2008-4-7
Ilość edycji wpisu: 1 | Trochę lepiej jest, ale też nie jest nawet w 1/4 tak dobrze jak powinno być...mam nadzieję że ostatnie 2 miesiące z neostradą będą lepsze niż poprzednie 2... |
| |
hamulec | 06.03.2014 17:25:45 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 54 #1770198 Od: 2014-2-18
| Otrzymałem telefon od pana Andrzeja Malinowskiego, kierownika salonu Orange w Wejherowie. Prosił o przesłanie obrazu z speed testu (speedtest.ornage.pl) na jego email andrzej.malinowski@orange.com. Pan Andrzej przekazał informacje ze technicy Orange próbują go przekonać o tym że zaszła duża poprawa serwisu Neostrady w Kapinie z czym On osobiście się nie zgadza. Ja niestety nie bylem w stanie tego zrobić ponieważ uwolniłem się od Neostrady. Prośba do Was o przekazanie informacji do pana Andrzeja. Widać z tego ze nawet salon Orange nie może dogadać się z Orange. |
| |
Daras | 06.03.2014 17:26:12 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 36 #1770199 Od: 2013-5-20
Ilość edycji wpisu: 2 | Marcin pisze:
Trochę lepiej jest, ale też nie jest nawet w 1/4 tak dobrze jak powinno być...mam nadzieję że ostatnie 2 miesiące z neostradą będą lepsze niż poprzednie 2...
Jak już napisałem wcześniej, centrala jest już po modernizacji. Jutro podobno maja coś tam jeszcze grzebać, więc miejmy nadzieję, że będzie jeszcze lepiej. Jak będę coś wiedział więcej to napiszę. Problem leży teraz w transferze, dlaczego pomimo maxymalnej synchronizacji modemów, to transfer jest obcinany. Na chwile obecną youtube u mnie chodzi w miarę płynnie, stronki wczytuja sie prawie normalnie. Ping do wp.pl mam na poziomie 30ms.
|
| |
Electra | 01.11.2024 00:00:28 |
|
|